måndag 1 september 2014

En tillbakablick på vecka 35

I torsdag var det en fotograf här och tog bilder på alla klasser. Man kan sen beställa sina enskilda fotografier och skolkatalogen.
Lisa och Carl

Nu börjar friidrott på idrotten. Vi kommer kasta kula, höjdhopp, längdhopp, 60 meter och 1000 meter. Glöm inte utkläder! 
Victor och Jonathan 

I måndags var vi på utflykt hos Lena Gudmundson. Vi lagade korvgryta på stormkök och sen så började det regna.
Hannes och Ebba 

Vi håller på med något som kallas " klok-boken" och det innebär att skriva citat och egna tankar veckans citat är: Det jag hör kommer jag inte ihåg. Det jag ser minns jag. Det jag gör kommer jag ihåg.
Gabriel och Klara

Vi har börjat med en grej som heter veckans ord. Det innebär att vi får träna på 12 ord och så ska vi kunna dom på måndagen. Denna veckan fick vi orden:
Otur
Ovan
Ojämn
Misslyckas
Missförstå
Missnöjd
Förmiddag
Förnamn 
Förfrysa
Medvind
Medfödd
Medspelare


Alice och Alma 

På rasten har vi spelat king out och lekt på klätterställningen.
Kevin och Vinn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar